انتشارات بابان
تخفیف!

کتاب زبان عمومی و تخصصی زارع انتشارات راهیان ارشد جلد 2

مشخصات کلی :
عنوان: کتاب زبان عمومی و تخصصی جلد 2 (لغت)
نویسنده: علیرضا زارع
ناشر: انتشارات راهیان ارشد, انتشارات راهیان دکتری
قیمت محصول
قیمت اصلی ۱۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان است.
7 روز هفته، 24 ساعته
ضمانت اصل بودن محصولات
پرداخت امن از درگاه بانکی
ارسال سریع به سراسر کشور

کتاب زبان عمومی و تخصصی زارع انتشارات راهیان ارشد جلد 2

کتاب زبان عمومی و تخصصی زارع انتشارات راهیان ارشد جلد 2 ویژه تمامی رشته‌های کنکور کارشناسی ارشد و کنکور دکترا منتشر شده است. این کتاب به طور کامل شامل درسنامه‌ای جامع، شیوا و کامل و دقیق در بخش درس و حل فوق تشریحی تست‌های کنکور دولتی و آزاد از سال 1370 تا 1401 در بخش حل تست می‌باشد.

اکثر کتاب‌های گرامر به اشتباه فرض را بر این می‌گذارند که زبان آموزان با کلمات و عبارات آشنا هستند و مبنای آموزش را جمله قرار می‌دهند، حال آنکه تجربه سال‌ها آموزش در سطوح مختلف به ما اثبات کرده است که زبان آموزان ایرانی ضرورتاً با عناصر تشکیل دهنده‌ی جملات یعنی کلمات و عبارات ناآشنا هستند و همین امر باعث می‌شود در درک جملات و نحوه‌ی سر هم کردن عناصر جمله با مشکلات زیادی مواجه شوند.

علاوه بر این، در آزمون‌های گرامر بدنه‌ی سوالات حاوی کلمات بسیار دشوار است و دانش گرامری به تنهایی نمی‌تواند تضمینی برای پاسخ گویی به سوالات دستور زبان باشد. آنچه زبان آموزان علاوه بر دانش گرامری نیاز دارند نحوه تحلیل اصول گرامری برای پاسخ گویی به سوالات در کمترین زمان ممکن و با نهات دقت است.

مطلب دیگر این است که گرامر به تمام قسمت‌های آزمون‌های زبان – از کنکور سراسری، آزمون ارشد و دکتری و آزمون‌های بسندگی گرفته تا آزمون‌های بین المللی IELTS و TOEFL – مربوط می‌شود و بدون داشتن شناخت کافی از کلمات، عبارات، جملات و انواع آنها نمی‌توان درک مناسب و صحیحی از متون داشت. آنچه کتابهای گرامر به زبان آموزان آموزش می‌دهند صرفاً یک سری نکات کلی و تستی جهت پاسخ گویی به سوالات کنکور است که ضرورتاً به درک مناسب جملات و پاراگراف‌ها منتهی نمی‌شود.

کتاب زبان عمومی و تخصصی زارع انتشارات راهیان ارشد جلد 2 حاضر با هدف آموزش دستور زبان انگلیسی با سبک و سیاقی متفاوت نسبت به آنچه زبان آموزان انگلیسی در ایران تجربه کرده اند نوشته شده است.

کتاب زبان عمومی و تخصصی زارع انتشارات راهیان ارشد جلد 2 به گونه‌ای طراحی و نوشته شده است که طیف گسترده‌ای از مخاطبان را در بر می‌گیرد، از دوستداران مکالمه انگلیسی گرفته تا دانشجویان ارشد و دکتری همه رشته‌های دانشگاهی، متقاضیان آیلتس و تافل، دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون‌های استخدامی و بسندگی دانشگاه‌های سراسر کشور را دارند (مثل آزمون‌های MSRT, MCHE, EPT, TOLIMO, …)، کسانی که می‌خواهند در ترجمه‌ی متون انگلیسی موفق باشند تا مدرسان زبان انگلیسی.

مبنای اصلی کتاب زبان عمومی و تخصصی زارع انتشارات راهیان ارشد جلد 2 بر پایه‌ی این اندیشه استوار است که یادگیری بایستی هم به شناخت ساختارها و هم تولید آنها منجر شود. به عبارت دیگر، در کتاب زبان عمومی و تخصصی زارع انتشارات راهیان ارشد جلد 2 سعی شده است مفاهیم و نکات گرامری با نگاهی الگو محور توضیح و آموزش داده شود: الگوهایی که کاملاً طبیعی و تکرار شونده هستند به گونه‌ای که زبان آموزان عزیز بتوانند مطالب را بجای حفظ کردن، درک کنند و هم در آزمون‌های گرامر نتیجه‌ی مطلوب را بگیرند و هم بتوانند ساختارهای مشابه را در گفتار و نگارش خود تولید کنند.

کتاب زبان عمومی و تخصصی علیرضا زارع جلد 1 و زبان عمومی و تخصصی علیرضا زارع جلد 2 منتشر شده از سوی انتشارات بابان و انتشارات راهیان ارشد، مطالب ارزشمندی جهت درک درس زبان عمومی و تخصصی ارائه کرده است، که تهیه آن را توصیه می‌کنیم.

با توجه به گستردگی درس زبان عمومی و تخصصی در کنکور ارشد و دکتری تمامی رشته‌ها و اهمیت بسیار بالای این درس به دانشجویان توصیه می‌کنیم برای این درس در کلاس درس و نکته و تست زبان عمومی و تخصصی‌ شرکت کنند.

منابع کنکور کارشناسی ارشد

ویژگی‌های محصول

توضیحات تکمیلی

عنوان:

کتاب زبان عمومی و تخصصی جلد 2 (لغت)

نویسنده:

علیرضا زارع

ناشر:

انتشارات راهیان ارشد, انتشارات راهیان دکتری

تعداد صفحات:

256

نوبت چاپ:

20

سال چاپ:

1401

نقد و بررسی

2 دیدگاه برای کتاب زبان عمومی و تخصصی زارع انتشارات راهیان ارشد جلد 2

  1. Ali Feyzi

    کتاب آقای زارع شاهکار آموزش زبان در ایران هست
    در استفاده از کتاب های ایشون اصلا شک به خودتون راه ندید
    برای زبان فقط کتاب های ایشون رو تهیه کنید و خوب بخونید.
    قلباً دوسشون دارم.

    • admin

      سلام
      سپاس از محبت شما

  2. کریمی

    جلد اول نداره؟؟؟

    • admin

      سلام
      جلد اول، کتاب سبز راهیان ارشد شامل گرامر
      جلد آبی لغت هست

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + نه =

کتاب زبان عمومی و تخصصی زارع

کتاب زبان عمومی و تخصصی زارع انتشارات راهیان ارشد جلد 2

امتیاز کاربران

3.50 از 5
قیمت محصول
قیمت اصلی ۱۸۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان است.
این صفحه را به اشتراک بگذارید